11 Januari

Hej! Har inte blivit någon bloggning idag, har mest legat i sängen hela dan. Imorn börjar skolan igen! Som tur är går vi bara till 2.

Har gått runt och gäspat hela dan, vet inte vad det är för fel, haha. Skulle egentligen ha städat och bakat och så idag, men har helt enkelt inte orkat..

Nu ska Camilla och jag gå och sätta oss vid tvn och se om det är något bra. Sen blir det väl att äta något och sen sova. Borde ju inte lägga mig vid 2 idag som alla andra dagar, haha. Det vore ju inte så smart ;).

Och idag så fixade mamma ett jobb åt Camilla och mig, haha. Börjar nästa lördag. Vi ska dela ut reklam på helgerna. Får typ 600 kronor i månaden för det. Och nu har Camilla kommit på att hon vill ha en stationär dator i sitt rum också! Så eftersom hon har betalat hälften på den jag har i mitt rum så ska jag betala hälften på hennes också. Det blir så jobbigt när vi sitter vid samma dator jämt..


// Jessica

Kommentarer
Postat av: Emelie - Crazynails

Sv: Nej vad jobbigt!!! Men får du beställa lack då? :)

2011-01-11 @ 22:08:23
URL: http://crazynails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0