16 Januari

Vaknade idag vid tio i 10 av att jag fick sms av min syster och frågade om hon skulle komma då och stanna till 3 eller om hon skulle komma klockan 3 istället. Vi beslöt oss för att hon skulle komma hit då och stanna till 3. Så då klev jag upp. Sen färgade mamma håret på mig medans min syster och Adrian var här. Sen lekte vi med adrian och sen gick jag ut och gick och så tills han somnade haha!


Annars är det väl inget speciellt.. jo visst ja, efter maten ska jag få beställa KONAD PLATTOR!! 3st plus en sån där stamp och skrapa :D Så glad haha. Längtar tills jag får dom, när jag fått dom så visar jag dom och berättar och visar bilder på naglarna och så :)





Älskar den där låten :))





//sanna

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Sanna! Jag vet inte riktigt hur det står till med faktura på Välaboden, men vet du vad, jag tar reda på det åt dig. Jag återkommer. Och återkommer jag inte, så tjata på mig (:

2011-01-16 @ 19:02:54
URL: http://lillasystersnaglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0