17 Januari - Dagens outfit

Hej! Idag hade jag CAD-prov, gick bra, förutom att programmet stängde ner sig 3 gånger, och att det inte funkade att spara -.- men aja, huvudsaken man klarade det. Fick sluta tidigare också, skönt! Sen dess har Jessica och jag inte gjort typ nånting, haha. Sjungit lite singstar, fick ett nytt i julklapp så testade det för första gången.

Här kommer dagens outfit:


Tröja - JC
Kofta - H&M
Jeans - Dr Denim
Halsband - Konfirmationspresent i 8an.

Var egentligen meningen att jag skulle måla mina naglar idag, men orkar bara inte. Har huvudvärk, så jag hoppas det går över. Ska till Gävle till tandläkaren i morgon så då blir det ingen bloggning förrns på kvällen. Förhoppningsvis ska vi shoppa lite också, haha. Ska ju till tandläkarn både vid 10.30 och 13.00 så måste ju hinna åtminstone någon affär i mellan, haha!


//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0