19 Januari - Dagens outfit

Hej! Idag så gick vi i skolan till 2, och när jag kom hem så var jag helt slut, mådde inte alls bra.. Så la mig och sov i Camillas säng, hehe. Nu mår jag lite bättre i alla fall. Och äta är ett väldigt problem med den nya tandställningen. Varje gång jag ska äta nåt måste jag ta 2 ipren en timme före typ.

Men iallafall! Idag på engelskan pratade vi om spöklika upplevelser man varit med om, det var jättekul! Sen efter en liten rast till svenskan så pratade våran lärare om telepati, och att hon trodde på det, speciellt mellan tvillingar. Så resten av klassen tyckte Camilla och jag skulle tänka på ett tal mellan 1-10 och sen när en räknat till tre så skulle vi säga det, och då svarade vi lika, haha. Det var lite kul ;).

Här kommer i alla fall en enkel dagens outfit.


Tröja från Halens och jeans från Dr Denim.
Köpte faktiskt jeansen på en outlet som heter outlet x för bara 99 kronor i somras :).


// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0