Dagens Outfit

Idag har jag på mig den där brun/beiga tröjan jag köpte igår och jag tycker den e så mysig, den är nästan romantisk haha





Den är lite kortare fram än bak

Vad tycker ni? Den finns i rätt många färger på Gina Tricot för bara 149kr :)





Och om ni undrar varför en sån där ful stol som står bredvid mig i bilden gör där så kan jag säga att när vi städade så skulle jag torka golvet i badrummet och råkade välta hela hinken med vattnet på heltäckningsmattan i hallen så mamma fick damp...hehe men aja, om mattan blir förstörd och får fläckar pågrund av det där man häller i vattnet för att det ska bli rent och lukta gott så gör det kanske inte så mycket för vi ska kanske byta golv i hallen så ja.. xD


Jessica och Camilla, tillhör vi samma familj eller? xD









//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0