Länder

Den här veckan som ni kanske har märkt så skriver jag, jessica och camilla om olika saker. Favoritsmink m.m
Och nu ska jag skriva om mina topp 10 länder jag skulle vilja åka till



1. England
2. Australien
3. Irland
4. Nya Zeeland
5. Brasilien
6. Italien
7. Kina
8. Thailand
9. Island (på sommaren!!!)
10. Amerika

Kanske inte så vanlig lista men aja, det är vad jag skulle vilja åka till. (har inte skrivit upp de länder jag varit till, Spanien-Mallorca, Grekland- Kreta, Norge eller Frankrike ,jag ska till Paris i maj. Men jag skulle hellre vilja åka till mina top 5 ställen än dom jag varit i, eller paris)


1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.








//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0