Naglisar

Min mamma kom till mit rum och väckte mig när hon sa: Sover du än?? klockan var då tjugo i 1 hehe. Så denna dag har gått jättefort haha. jättesynd, vill inte att skolan ska börja igen haha. Men mamma, pappa och min bror åkte och handlade, då vattnade jag min orchidé sen dammsög jag, sen satt jag och glodde tills dom kom hem och då fixade vi ett paket som vi ska skicka till en vän till mig som bor i Brasilien så vi har massa godis och så haha. (hon gillar också mcfly ;)) sen att jag i köket och tittade när mamma lagade mat sen åt jag och sen målade jag naglarna haha. Ska färga håret och skicka iväg lådan till Brasilien imorgon :)






blomman på högra handen blev inte riktigt sådär bra haha








Vad tycks?

Ganska nöjd iallafall :)





//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0