Ny Ovana.. eller vad man kan kalla det

Kom hem från min syster vid 5-tiden eller nåt sådant. Sen stannade hon och Adrian lite grann och sen åkte dom vid 7. Sen har jag packat upp, borstat tänderna haha och målat naglarna. Jag visar bild imorgon på naglarna. Inget kompliserat. Påminner om Vatten och bubblor haha. Men jag har verkligen fått en ny ovana. Jag har börjat borsta tänderna typ jämt. Såg på Top Model igår och en av dom borstade tänderna HELA tiden. Sen dess har jag typ hållt med henne och nu är tandborsten i munn direkt efter att jag känner mig ofräsch haha.

På tal om ofräsch så använde jag ju egg till mitt hår igår. Mitt hår har aldrig varit lenare haha. Inte nå elektriskt eller nåt. Ska nog nästan byta ut shampoo mot egg helt haha! bara nästan!






Älskar den där låten!
Och för er som aldrig sett McLeod's Dauhters, GÖR DET! Ni måste se det, så himla bra






Den där måste alla se, det står kort text under så man förstår haha
Får tårar i ögonen när jag ser det där!





//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0