snyggaste outfitsen på The Saturdays

Tänkte visa bilder på mina favoritoutfits som The Saturdays har haft


jag tar 5 favoritoutfits på hela bandet The Saturdays och sen 2 favoritoutfits från varje medlem :)
Det är så svårt att välja, har typ över 1000 bilder på dom haha

The Saturdays:


nr 5:

nr 4:

nr 3:

nr 2:

nr 1:



Sen börjar vi med Mollie King:

2:

nr 1:

man ser inte axlarna så bra men det man ser är jättesnyggt :)

Nästa person är Rochelle Wiseman:



nr 2:

nr: 1




Sen tar vi Una Healy

nr 2:

nr 1:

Tyckte det va så svårt eftersom båda är fina på olika sätt, den ena när man är på fest och den andra som vardags.


Nästa person är Vanessa White

nr 2:

nr 1:

Ännu en gång går vardagskläderna före festkläderna :)

Sista personen är Frankie Sandford

nr 2:

nr 1:





Älskar verkligen The Saturdays kläder det dom har på sig jämt... undrar hur lång tid det tog för mig att bestämma mig över vilka kläder som jag tyckte va snyggast. Nästan en timme haha. Men sen finns det säkert flera hundra bilder på dom som jag inte har haha





Håller ni med?




Här är två super bra låtar med The Saturdays














På Onsdag berättar jag vilka Kvinnor jag tycker e vackrast!






//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0