Tv

Nu ska jag gå från datorn och sätta mig framför tvn istället. Har inte haft nånting att blogga om, varken igår eller idag, så det har inte blivit något inlägg. Får väl hoppas att nånting händer snart så att man har nåt att blogga om, haha.

Imorgon ska jag förhoppningsvis måla naglarna. Tänkte göra det idag, men har ingenstans att sitta. Om jag sitter i mitt rum så kommer det lukta nagellack hela kvällen och natten också, och det vill jag inte. Jag brukar sitta i vardagsrummet vid matbordet där, men nu bygger Jessica och jag pussel där, så det är fullt.. Men, men. Får väl sitta i badrummet annars då ;). Har till och med valt hur jag ska måla naglarna efter imorgon, haha.
Sen när jag blir riktigt frisk så ska jag börja träna också, då kanske man har mer att skriva om här :p

//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0