11 Juli

Hej! Har blivit lite dålig bloggning den här helgen. Sanna har feber, så hon ligger troligtvis bara i sängen hela dagarna och Camilla och jag var med våran familj till stugan för att fira mormor som fyllt år, sen kom vi hem igår mitt på dan nån gång och satt mest framför tvn, övningskörde lite och sen kom Johanna! :) Hon hade varit på Getaway, så hon hade massor att berätta.

Idag har vi städat lite, övningskört, Camilla har vart hos tandläkarn och jag har sovit middag, hehe, sen så åkte Camilla, mamma och jag hem till våran moster, för hon var inte hemma, och sen va vi ut och gick med Simba i 45 minuter! :) Jättehärligt med en promenad efter att bara ha varit inne hela dagen. Har inte suttit vid datorn på 4 dagar, så lite har man ju att göra nu ;)

Bloggar kanske mer senare, annars blir det nog imorn :)


// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0