13 Juli

Hej! Idag klev vi upp klockan 9 för att mamma, Camilla, mormor, Marita och jag har varit på loppis! Det var riktigt kul, även fast vi inte hittade något. Var på två olika, och mamma, Marita och mormor handlade hur mycket som helst, haha! Sen åkte vi på Erikshjälpen och där hittade vi lite saker! Bland annat två jeanskjolar och ett halsband. Och som alltid; lite böcker ;). Men bilder på det kommer troligtvis imorn!

Var nyss ute och övningskörde med pappa :) Gick jättebra, nu kan jag backa och svänga samtidigt!

Klockan 8 ska vi se på fotboll! Sverige - Japan. Tänkte äta äppelpaj men mamma orkade inte göra det medan vi var ute och övningskörde, så det blev inge ;) Lika bra i alla fall, för Camilla och jag ska sluta äta fika, godis och glass och sånt varje dag. Får se hur det går, haha!

Men nu ska jag kolla lite bloglovin innan fotbollen hade jag tänkt. Bloggar kanske mer efter.


// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0