2 Juli

Imorse vaknade jag vid kvart i tolv, gick och duschade och åt frukost och sen när mamma och pappa slutade deras jobb åkte vi till Bollnäs. Tänkte visa vad jag köpte där nu :)




hårinpackning

tapeter till mitt vardagsrum :D fondvägg :)

borste

en tvål och en hand lotion

tvålen har dofterna lime, basilika och mandarin

handlotionen har doften ros blad :)

3 ansiktsmasker

färg :D ska mixa och så och måla på naglarna :D nail art :D

två korgar som jag nu har BH.ar och trosor och strumpor i :)

bomullspads

balsam och shampoo köpte jag också :)




Imorgon eller på måndag visar jag antagligen vad jag använder för duschgele och sånt i duschen :)






//sanna

Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Oo, jag var i bollnäs i torsdags, hihi :D ääälskar dollars priser på skönhetsgrejer, helt otroligt billigt ju!

2011-07-02 @ 20:33:45
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0