25 Juli

Hej! Idag har Jessica och jag dammat våra rum, var skönt att få det överstökat, haha. Sen har jag läst lite. Försökte hinna läsa ut min bok som ska tillbaka på fredag, men ska låna om den imorgon. Ska kanske på alftamarknaden imorgon också :).

I alla fall. När Jessica och jag satt och kollade på tv igår så hittade mamma våra vhser (vilket kanske Jessica skrev, kommer inte ihåg) och hon hittade även dessa lotions som vi skulle få när vi fyllde 17 år, haha. Men bättre sent än aldrig ;)


De luktar jättegott!


//Camilla

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Har startat en ny tävling där man kan vinna ett smycke från MEdesign, kika gärna in och var med!

Kram :)

2011-07-25 @ 19:18:09
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0