26 Juli 2011

Hej!

Kom hem ifrån Falun för kanske en timme sen. Shoppade "lite" och åt kinamat!
Det blev ganska mycket shopping haha... speciellt på Gina Tricot. Handlade 9plagg för 991kr!
Sen blev det lite andra grejer :)




köpte allt som jag har på mig på bilden på Gina Tricot.

linnet, tightsen

älskar det där linnet som är ganska transparent!

köpte också en vanlig svart kofta

vit t-shirt



älskar den här blusen! Den är svart med en liten rosett på. Väldigt transparent. Den är så mycket finare i verklighet!

BH

strumpor

trosor

mineralögonskugga. Det står 04 på locket :) Egentligen är den brun och inte alls så röd aktig som den ser ut på bilden. Förut kostade den 130kr. Nu hade dom sänkt priset ändå ner till 30 kr så självklart måsta jag köpa en :)

Sally Hansen topplack. Testade det nyss och det är verkligen jättebra!! 13.3ml kostade 69kr och verkligen värt det!
Inget mer Segt Depend topplack för mig inte!


två nail art penslar på claes ohlson.




Det var allt tror jag :) Väldigt nöjd :D






//sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0