4.11am

på senaste tiden har jag haft väldigt svårt att sova, eller rättare sagt, jga har inte varit trött på kvällarna så det har slutat med att jag lägger mig i sängen och kollar på tv ohc film och tillslut vid 4-5 lägger jag mig.

Så igår när jag lade mig knäppte jga ett kort innan för solen började kika fram :)






Föresten så var det en person som ringde till mig ifrån ett gymnasium i Falun och frågade om jag hade bestämt vad jag ska gå än. Men han skulle ringa och höra på onsdag med mig. Då ska jag fråga hur det är eftersom jag inte har sett skolan än och så. Men dom ringde tidigare i vår också och berättade vad jga skulle välja om jga skulle vilja gå där och då valde jag stylist så isf blir det det :)


En av mina kompisar fick också ett samtal så vi kanske ska dit och kolla tillsammans :) men först måste vi höra lite mer, eftersom vi bor lite mindre än 2 timmar ifrån så måste vi flytta dit och så!


Spännande spännande spännande....






//sanna



//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0