5 July

Idag fyller min mamma år och jag gjorde en tårta som inte riktigt är klar men ni får se bild iaf :)


Jag blandade först chokladpuddig och lät det stelna, medans vispade jag grädde och blandade i mosad banan och sen bredde jag på grädde och chokladpudding emellan :) Uppe där chokladpuddingen är ska det vara så, sen ska vi häva på lite choklad löv ;) Sen ska mamma spritsa kanterna med grädde runtom :)



Om en halvtimme kommer Adrian så kommer troligen inte kunna blogga något medans han är här. Han ska sova här till Onsdag och då ska jag till min syrra så jga ska åka buss med Adrian till Bollnäs och sen följa med till BVC sen skjutsar min syster hem mig och då firar vi mamma med henne. En av mina brorsor kommer idag med hans sambo blir det väl nu då. (dom har precis flyttat ihop) och hoppas dom tar hennes hund med sig :D





//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0