8 Juli

Tidsinställt

Troligtvis så håller Camilla och jag på att packar för fullt nu, eftersom vi ska till stugan. Stannar tills lördag förmiddag då vi åker till nästa stuga för att fira mormor som fyllde år i onsdags! Så tidsinställer ett inlägg till idag (fredag) och ett tills på lördag.

Tänkte lägga upp en bild på ett collage jag gjorde nyss, får se om det funkar den här gången. Har redan skrivit om texten en gång!


Linne,  shorts och armband från Gina Tricot, nagellack från H&M och skorna är Converse.


// Jessica


Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

SV: jaha aokej, :) jag har funderat på att gå en make-upkurs när jag gått ut gymnasiet, dock kostar det 55000 (!). Huuuur ska jag få dom pengarna, haha?! Har ju inte ens ett jobb och så fort jag får pengar slösar jag dom bara :( haha.

2011-07-08 @ 12:02:48
URL: http://mmiaas.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om klockan och singeln:D gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :) :)

2011-07-08 @ 12:20:05
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0