Akryl

Hej!

Medans mina föräldrar åkte iväg och badade bestämde jag mig för att stanna hemma och ha fotbad och så! Fick även akryl grejerna idag så ikväll har jag en som kommer hit och ska fixa dom och imorgon är det två stycken :D

Men jag hade beställt nagelolja (ananas) men den fick jag aldrig :S den står med på fakturan och allt men jag fick aldrig någon nagelolja :S Så jag har skickat email till nagelvaruhuset där jag beställer grejerna så förhoppningsvis svarar dom och skickar nageloljan så snart som möjligt!




12st snäckskal

den till vänster är foliesplitter och de andra 3 är glitter

VÄLDIGT rosa glitter haha

primer

2 bananfilar (100/100 grit) och nagellim


beställde också 2st akrylvätska men dom vart inte me på bild haha :P





//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0