Idag

Idag har Jessica och jag delat ut reklam, 95 kg! Mamma fick komma med hälften efter halva vägen för det fick inte plats i vagnen, haha. Än så länge har vi tjänat lite drygt 4000 och det är ju kul!

Igår så sorterade vi reklamen, tror det tog 2 timmar eller nåt, haha. Sen på kvällen följde Jessica och jag med mamma och våran moster för att gå ut och gå med Simba. Skönt att vara ute och röra på sig, var ju så längesen sist, haha!

Här kommer i alla fall några bilder från då vi sorterade reklamen igår. Dom är knäppta med min mobil, så inte den bästa kvalitén direkt! ;)


Jessica :)



Och jag. Det här var inte ens all reklam, haha. Allt fick inte plats på bilden, men man ser i alla fall en del av den ;)


//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0