Naglar

Camilla och jag passade på att måla naglarna igår innan alla kom för fika. Såhär blev det:


Camillas naglar. Hon använde två viva la diva nagellack och sen ett rosa/blått glitterlack på det.


Och mina naglar. Blev inte sån bra bild, men det såg jag inte förrns nu för det var inte jag som knäppte. Kan inte fota om heller, för naglarna förstördes när vi var ute och delade reklam idag, så dom här bilderna får duga. Jag har använt ett viva la diva lack jag med, fast ett annat än Camilla, och sen så har jag en blomma med konad och sen samma glitterlack överst som Camilla. Har aldrig riktigt tyckt om det nagellacket, för det var genomskinligt, men nu gillar jag det, haha! köpte det för kanske 3-4 år sen.



// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0