What's in my shower

På youtube har jag sett folk som har visat vad dom använder för duschgrejer så nu tänkte jag göra samma sak :)




den översta är det jättelite kvar i så jag har köpt en ny nu som är den helröda :)
En jättebra hårinpackning som man har i 1-2 minuter i veckan!

Den här duschgelen doftar grapefrukt och citrongräs och det finns även skrub i den! Jag tycer den luktar gott och är jättehärlig med skrubben!

Detta är en duscholja som jag smörjer mig med efter jag använt den där duschgelen med skrubb. Oljan luktar gott och man får ultralen hud typ :D

det här shampoot och balsamet visar dom på reklamen och än har jag inte provat den. Ska göra det ikväll :)







//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0