10 Juni

Idag lämnade vi in nycklar och städade ur skåpen för sista ggn.. känns sorgligt att alla ska ut och börja sina egna liv liksom. Men känns ändå skönt, i 8an längtades man att få lämna skolan men nu känns det lite råkigt att lämna klassen, att alla börjar nya klasser och splittras ännu en gång!

Mina närmaste kommer jag ju liksom träffa fler gånger även fast vi inte går i samma skola, förutom en av dom som ska börja i Jönköping eller nere i Skåne men dom andra får jag väl träffa :)


Vi blev klar med städningen kvart över 9 och då fick man gå hem om man ville haha, men vi stannade kvar och solade och sen åt vi lunch :) När jag kom hem var det 32 grader i solen :)


Nu ska jag spela lite sims och 14.45 tar jag bussen till min syster för jag ska sova där :) Vi ska se på film ikväll och sånt ^^





Visar en dagens outfit också


svarta tights, svarta shorts och "Union Jack" tröja som är köpt i Paris ;)




//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0