19 Juni

Nu tänkte jag visa mina favoritngellack för stunden!


från vänster: Sally Hansen "Yellow Kitty", O.P.I "The Show Must Go On", Isadora "Sheer Amethyst", H&M " Peppermint Fusion"

Yellow Kitty är ett pastellgult nagellack som är perfekt för sommaren. Borsten är jättetjock men jag älskar tjocka borstar :)

The Show Must Go On är ett duokromt lack som man ser rött, guld, orange och rosa i, borsten på O.P.I är också tjock. Färgen blir likadan på naglarna som man ser det i flaskan.

Sheer Amethyst är en rosa holografisk och underbar färg, Jag har den på naglarna just nu och den är jättefin :)
Borsten är lite mindre än O.P.I men inte så jättemycket!

Peppermint fusion är ett ljusblå/lila nagellack (blurple) som har lite skimmer i sig men som man inte ser så jättemycket på naglarna! Borsten på H&M är ungefär som China Glaze och Depend. Ganska liten alltså. Men jag tycker ändå, fast den är så liten, att det går ganska bra att få ett jämt lager!






//sanna

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hejsan! Nu är tävlingen i samarbete med runns.se avslutad och vinnaren är publicerad! kolla om du vann här: http://imtoooldforthisshit.blogg.se/2011/june/vinnaren-av-halsbandet.html

2011-06-19 @ 15:50:49
URL: http://imtoooldforthisshit.blogg.se/
Postat av: Jennie & Fröken Flis

hejsan! Nu är vinnaren utav fingerklockan från runns.se utsedd :-)

2011-06-19 @ 17:00:24
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0