7 Juni

Imorgon åker jag med hela 9an till stockholm :D bussen härifrån går vid 7 på morgonen och sen åker vi hem vid halv 10 på kvällen så vi är hemma vid kanske 1-hav 2 på natten haha. Ska shoppa först, sen till Vasa museet och sen till Gröna Lund :D


I lördags så sov Adrian över till på Söndagen och jag knäppte lite kort






Adrian älskar att sitta och trycka på tangenterna haha. men jag tillåter det bara när Datorn inte är på ;)
Sen har han börjat knäppa på datorn också haha. han älskar knappar :)







Nu ska jag duscha (är jättevarmt i mitt rum, har varit 29 grader idag och har varit i solen nästan hela dagen så har ont i huvudet) Sen ska jag se Desperate Housewives :D






//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0