8 Juni

Hej! Hade bara en lektion idag, vilket var ett tre timmar långt fysikprov. Men satt bara drygt 2 timmar. Sen så gick Camilla och jag till Linnéas här i Edsbyn och där köpte jag en jättesöt klänning! :D Kommer bild på den nån annan gång :)

Sen när vi kom hem så satte vi oss i vardagsrummet med mamma och kollade på nån modevisning som var på efter 10. Har sen dess ätit och skickat in en uppgift. Nu ska Camilla och jag sätta oss vid tvn. Om det inte åskar så blir det mer bloggning senare :)



// Jessica

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hej :) Jag har en tävling där du kan vinna smin från loreal paris + 10 nagellack ifrån depend. Vore superkul om du ville vara med :)



Isåfall är det bara gå in på tävlingen på länken här under:

http://vadfanskajagheta.se/2011/june/tavling-vinn-smink-fran-loreal-paris-10.html#comment

2011-06-08 @ 17:49:38
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0