Akryl Naglar

Den här dagen har gått så fort!! Kanske för att jag suttit med akryl hela dagen haha! :D Först tänkte jag inte fixa mina egna naglar men sen tänkte jag: äh, varför inte? om nån säger nåt om dom så är det bara att klaga på att det va allra första gången haha!


Men så farliga blev dom inte tycker jag :D
Jag kan ju bara bli bättre =)




tyckte jag fick ganska bra tjocklek, eller iallafall en ganska jämn yta, men skulle vilja att dom blev lite tunnare :P

nästan klar






Det var alla bilder på mina naglar :)
Akryl är superkul!!






//sanna

Kommentarer
Postat av: Ida

Tips! Sätt tippen mer mot den fria kanten, tippen är bara där för att förlänga, inte ge stöd åt akrylen. och lägg på mer rosa akryl på mitten av nageln så det ser bättre ut från sidan. Ett tips bara =) och försök att fila mer på sidorna på nageln så den växer ut parallellt med din egna nagel =)

Är självlärd jag med, öva öva öva och läs på google, får du något problem finns det alltid någon som har en lösning :) lycka till!

2012-07-09 @ 01:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0