Bollnäs

Tänkte visa det jag köpte i Bollnäs nu :)



våtservetter på Dollar. Bra att ha i väskan och så :)

linnet, köpte det på lindex för 100 kr. (kostade egentligen 199 tror jag men jag hade en kupong från CHIC tidningen med 50% rabatt) :)
Jag har på mig det där just nu med ;)

3 par trosor på kappahl!


Självklart köpte jag ett nagellack också ;)
Denna gång blev det ett jelly-lack från Texas kollektionen :)
Egentligen hade det kostat 150kr men fick det för 120 istället :) var nåt extra pris :D

två Depend baslack på lindex. Var 2 för 40kr så passade på ;)

köpte en vitamin dricka på Willys. Det är Persika och den är jättegod! Blir att köpa såna här istället för cola och sånt när man vill ha en liten dricka tror jag :)
Den är berikad med vitaminer och mineraler :)

somrig BH på kappahl :)


ljus som luktar som macaroons :)
Köpt på dollar store








//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0