Fight for this love

Jag har jobbat lite med akryl hela dagen, det var så mysigt så hihi :)
Nu smsar jag med min syster för Adrian ska komma hit nästa tisdag och sova här tills onsdag och på onsdag ska jag ta bussen (med Adrian själv!!) till Bollnäs för min syster måste på BVC med honom då och mäta honom och väga och sånt så då ska jag få följa med :D


Men nu tänkte jag visa vad jag har gjort med akrylen!


giraff!


här tog jag lime grönt glitter under och mörkt glitter över och ett klistermärke (blomman) med små vita prickar efter sig med "dotting toolen"




det svarta på bilderna ovan är faktiskt strumpbyxor som jag använder till nail art för dom är sönder hehe :)






Vad tycker ni?

Den gröna är nog min favorit, kanske för jag älskar grönt :)







//sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0