Hemma!

Vid fyra idag så åkte vi hem från stugan Var så mysigt där. Tydligen så var det en björnunge på åkern bakom en skogsdunge, hade jag velat sett ju! Men då sov jag och Jessica, haha. Sen så sprang det tydligen förbi ett rådjur också bredvid huset. Man missar mycket när man sover, haha. Sen när vi kom hem så läste Jessica och jag lite fysik, eftersom vi har kursprov på onsdag... Nationella till och med.. Sen var vi ute och övningskörde lite.

För några dagar sen så var jag inne på en hemsida som heter jouline.se. De hade rea på allt! Hittade två saker som jag tyckte om.




199 kronor styck! Gillade shortsen mer, men klänningen var också riktigt snygg!


//Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0