Keep on dancing till the world ends

Tänkte visa alla grejer jag köpte idag i bollnäs nu :)





tuggumi

våtservetter, köper alltid såna när jag är till Dollar store. Dom är jättebra att ha i väskan eller tex att tvätta bort sminket som man fått på händerna och sånt :)

läppglans

nummer 20

där har jag det på mig. dock så är det lite grann mörkare än vad bilden visar men bara jättelite mer!


deodrant

vanligt svart nagellack! I gallery Colours så är det 14 ml. Likadant som i en China Glaze


Isadora Nagellack. "121, Sheer Amethyst" heter den och är ett rosa holografiskt lack! höll nästan på att ramla omkull när jag såg det!

Köpte en sån här också, det va exra pris på jättemycket saker! Den här kostade 49.50 tror jag istället för 59kr.

Imorse tänkte jag köpa den här för jag har den turkosa som ser exakt likadan ut förutom att den är vattenfast, osså såg jag och blev jätteglad! den hade extra pris!! den kostade 59kr istället för 149 eller nånting sånt. Jag älskar min vattenfasta men ville ha en likadan som inte var det! Vilken tur man kan ha ibland..

Sedan köpte jag värmeskydd för håret när man plattar det! Det står att den gör håret skinande också :)
Köpte den för 80kr på Åhlens. 200ml

sista jag köpte var ett Linne på karlssons för 89kr.
Snygg blekmilitär grön färg och snyggt till svarta shorts med mina bruna kilklackar kanske :D







//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0