Naglar x2

Tänkte lägga upp lite bilder på Camillas och mina naglar. Vi målade dom i torsdags så att dom skulle vara hela och fina tills midsommar, haha! ;).



Camillas naglar :)




Mina naglar. Den första bilden tagen i skugga och den andra med dagsljus.

Hann inte ta bort nagellacket på kanterna, haha! Jag är så duktig att pricka..  Men Camilla använde i alla fall det nya röda nagellacket från Depend som vi skrev om för ett tag sen. Sen använde hon dotting toolen till prickarna.
På mina naglar har jag det rosa Depend-nagellacket vi köpte samtidigt, haha! Sen har jag Konad blommor med ett svart/grått skimmerlack också från Depend. Tänkte göra röd/orangea blommor först, men lacket jag hade underst var för mörkt, så på en nagel har jag typ tredubbla blommor, haha!



// Jessica

Kommentarer
Postat av: Anonym

- åh vad bra!

jo de har varit ok, bara lite segt :)

2011-06-26 @ 22:22:44
URL: http://fashiontwisted.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0