Purple sparkle

Fixade naglarna nyss, hoppas att det är sista gången innan jag får akryl grejerna jag beställde för 700 typ haha :)




använde: Depend "105", (glitter), Gallery Colours "Blue Moon" och Depend "031" (vanligt vitt)


Gjorde lila tippar och sedan tog jag en "DottingTool" och gjorde vita prickar och sedan det vita glittret över :) Blev nöjd!



Shit va kul det är att hålla på med naglar! Jag fixar ju mina naglar minst 2-4 ggr i veckan och tycker det är jättekul! :D Det är som en terapi liksom, man får sitta och vara helt fokuserad, hålla på med färger (oftast) och vara kreativ, när man håller på med nail art då. Jag får en lugn inom mig :))








//sanna

Kommentarer
Postat av: felicia

Bra lycka till! :D

2011-06-20 @ 19:01:04
URL: http://feliciamasalla.blogg.se/
Postat av: felicia

Ja visst är dom snygga! :)

2011-06-20 @ 19:01:25
URL: http://feliciamasalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0