That's The Truth

Målade naglarna med mitt nya Isadora lack Sheer Amethyst. Sen använde jag vitt för att stämpla en vit konad blomma på :)




såhär ser det ut utan blomman på. I verklighet är lacket mer holografiskt och i solen eller i en lampa är det helt underbart!


med vita blomman.








Imorgon visar jag mina favorit nagellack :)






Nu ska jag fortsätta äta melon och passionfrukt och spela sims! :)


Är jättemätt, jag, mamma och pappa åkte på en restarang vid tjugo över 7 och kom hem strax efter 8 och då började vi kolla på film :)






//sanna

Kommentarer
Postat av: Martina

Ja det är super roligt!! Jag tog precis bort mina, ska göra nya imorgon :)

2011-06-19 @ 00:02:45
URL: http://martinag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0