3 Mars

Idag när jag vaknade var det -4 eller -3 grader och soligt :D när jag gick till skolan vid tjugo i 8 så var det 0grader och just nu i skuggan så är det plus 4 :D
Vååår!
:)

I Tisdags var jag och min pappa iväg till Bollnäs för att köpa födelsedag present till en kompis som fyller år på måndag men ska fira henne imorgon :)
Jag slutade skolan då tjugo i 3, kom hem strax innan 3. Vi var i Bollnäs tjugo i 4 och var nästan hemma vid 5-tiden. Plus att vi gick snabbt på stan, in på Dollar Store och sen Willys haha! Det tar cirka 25-30 minuter att åka dit :P

Det här köpte jag åt mig själv:

Ansiktsmask, fast istället för massa klet så är det en "duk" som man lägger på ansiktet :) och som ni kan se, 10kr på Dollar Store

Läppstift. Den heter Hint Pink och är ifrån Kubiss :) 20kr på Dollar Store

Väldigt ljus!

En blå Eyliner också från kubiss :) Jag har på den idag och den sitter jättebra!!
20kr på Dollar Store







//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0