5 Mars

Hej! Idag var det meningen att Camilla och jag skulle kliva upp vid 10, för att sen gå och dela reklam, men eftersom min tandställning gick sönder igår (igen!) så ringde mamma dit och frågade om dom hade något återbud, och det hade dom klockan 12, så fick sova till 11, hehe ;) Tandställningen pekade rakt in i tandköttet, och tandläkaren tyckte så synd om mig, haha. Men jag hade inte speciellt ont. Hon sa "Du var mig en tålig en!" när jag sa att det inte gjorde ont XD.
Åkte med mamma dit för hon skulle handla lite och så, sen så åkte vi på biblioteket. Lånade tre böcker, och en av dom är 800 sidor, haha!

När vi kom hem så gick vi ut och delade reklamen, men hjälp vilket blåsväder det var! Det tog en halvtimme att dela till 4-5 hyreshus! Vi gav upp och gick hem, ska dela imorgon istället, så hoppas inte att det är lika blåsigt som idag. Fick panik för det gick inte att andas.. Och halt var det också! Fast det är ju bra, för det betyder att isen smälter, haha ;).

Har legat och läst och suttit vid datorn sen dess, och ska snart duka :) Är jättehungrig, haha! Ikväll ska Camilla och jag kolla på andra chansen på Melodifestivalen. Ska till Sanna imorgonkväll också! :)


// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0