Am I headed for a car crash?

Har målat naglarna idag, jag kände så mycket för lite ljuslila eller pastellfärger. Nästa gång jag ska till Bollnäs på Åhlens så ska jag nog köpa den här:

Det är Sally Hansen Yellow Kitty och jag tror jag har sett den där :) annars får jag väl hitta ett annat :)


Men såhär har jag målat mina naglar:


Det är ett Depend lack från sommarkollektionen så ett väldigt gammalt lack. Det va väldigt tjockt haha men det är väldigt fint och vårigt :)
Pasteller är så fina på våren. Jag ser inte nummret eftersom det är avskavt men det kan vara 184 eller nåt sånt :)





//sanna

Kommentarer
Postat av: carin ♥

Vart kan man köpa sally hansen i sverige?! :O

2011-03-14 @ 15:30:04
URL: http://carinofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0