Imorgon

Börjar inte förräns kvart i 11 imorgon! Så skönt. Och så slutar vi två, haha.

Ska beställa de tre klänningarna från Halens vi la upp här för ett tag sen imorgon! :) Kan inte bestämma vilken som är snyggast, haha så ska beställa alla tre och se sen :)

Ska även försöka göra så många läxor som möjligt. Och sen försöka hinna träna också. Men bara för jag skriver det så gör vi säkert inte det, det brukar bli så ;).

Camilla ska till tandläkarn vid 4, så medan tänkte jag skriva essän eftersom jag inte gjorde det idag. Sen kanske det kommer upp en bild på koftan som jag la upp imorse, fast då jag har den på mig, får se hur det blir.



// Jessica


Kommentarer
Postat av: angelica

sv åh taack! :)

2011-03-28 @ 16:25:53
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0