Torsdag

Hej! Nu är det bara en dag kvar i skolan innan lovet! Åh vad det ska bli skönt. Sen är vi lediga på måndagen efter lovet också, för det är skolutvecklingsdag ;).

Idag så gick vi i skolan till halv fyra. Jag har blivit jätteförkyld, eller ja, är mest hes och har ont i halsen. Hade basket idag, och jag var dum nog att vara med, nu kommer jag bli ännu sjukare känns det som. Har sovit 1 timme idag efter skolan, så hoppas att det inte blir för illa.

Nu ska jag inte göra något speciellt, kanske kolla lite på labbrapporten som ska in senast imorgon. Skrev klart den igår, men det finns väl säkert fler saker att lägga till ;) Bloggar mer senare.


// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0