11 Maj

Hej! Såg att inlägget inte blev publicerat förren efter 21 igår?! Jag skrev det liksom ungefär vid 18.. Nog för att blogg.se skrev att det kunde ta tid, men inte såå lång tid? Aja, idag har jag i alla fall vart i skolan. Sen åkte Jessica, mamma och jag till skoaffärn för mamma behövde skor. Sen gick vi på Linnéas och skulle leta vita jeans till Jessica och mig, men det fanns inte ett enda par vita jeans i hela affären. Mamma hittade i alla fall en tröja, så tur att man sponsra dom lite å då ;). Fanns jättesnygga kläder där nu! En riktigt snygg långklänning (som antagligen hade räckt till vaderna på mig) fanns där som jag hade velat ha! Men försöker spara pengar så köpte inget. Sen var vi på erikshjälpen. Jessica och jag köpte böcker, som vanligt, haha och så hittade vi 2 väskor! Kommer väl bilder på det någon annan gång. Sen köpte mamma en hel kartong med böcker för 30 kronor. De flesta böckerna verkade riktigt bra också.

Känns som inläggen från mig blir jättetråkig nu, eftersom jag inte fixat allt till min dator än så har jag ingen koll på bilder och sånt. Har inte fått över alla från Jessicas dator heller. Men det kommer väl när det är klart!
Nu ska jag fortsätta läsa bloggar så bloggar jag mer senare!


//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0