17 Maj - Dagens Outfit

Hej! har inte blivit någon bloggning idag. Slutade vid 4, sen så gick Camilla och jag hem, åt lite och sen åkte pappa och vi iväg till Elektra för att kolla på en telefon som vi kanske ska köpa, och så har dom slutat att sälja mobiler! Så vi åkte lite i onödan, hehe. Sen direkt efter vi hade ätit så åkte vi upp till stugan. Lite kallt, men mysigt :) Blir bättre i sommar när det är varmt så man kan grilla i grillkåtan! :D

Kom hem vid 9 typ och satte mig vid datorn då, men hade inget att blogga om. Kom på sen att Camilla fotade ju mina kläder idag, och jag fotade hennes, men hon får lägga upp sina nån annan dag ;).


Tröja - Gina Tricot
Linne - Gina Tricot
Jeans - Dr Denim
Klocka - Konfirmationspresent.

Alltså, jag måste köpa en till klocka, haha!



// Jessica

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: vinnaren av den mineralögonskuggan är nu utsedd! du hittar vinnaren på KATEGORIER>TÄVLINGAR och sen r det bara scrolla ner till tävlinge. Kul att du deltog :)



Nu har jag startat en ny tävling där du kan vinna en sminkväska och massa smink ifrån CALVIN KLEIN!

Klicka på länken här under för att komma dit:

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-smink-sminkvaska-fran-calvin-klein.html#comment

2011-05-17 @ 23:44:01
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0