23 Maj- naglar

Idag hade vi 3 lektioner som vi alltid har på måndagar, först 80 minuter svenska sen 80 minuters slöjd och sen lunch och sen skulle vi på kören som vi sjunger i och övar till på skolavslutningen och sen SO. Sen efter skolan gick jag och Yasmine och köpte lite godis, glass och fika till våran franska klass så vi ska sitta och fika imorgon på den lektionen :D

och imorgon börjar vi 9.35 (egentligen 9.15) men våran Svenska lärare skulle till tandläkarn så vi ska få börja tjugo minuter senare istället :)


Nu har jag precis fixat naglarna och såhär ser dom ut nu:



blev Water Marble Art denna gång med :)
Alla nagellack är ifrån H&M. Den gråa heter "Miss Stone Heart". Den ljusrosa heter "Get a rose 4 me" och den mörk rosa heter "Deeply in red with u"
Jättefina färger tycker jag :D



Just nu skriver jag upp på Word massa olika färgkombinationer som jag ska göra på Marble art haha :) jag ska iallafall ha rött, vitt och blått på lördag för då spelar Manchester United mot Barcelona och jag måste ju heja på mitt favoritland :D





//sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0