26 Maj

Hej! Har nyss beställt från H&M och beställde bland annat det här:




Beställde även 2 par shorts och en till tröja, men det kommer inte förrns vecka 28! Tyckte det var lite väl länge... Men vi klarar oss nog dit ;).


Imorgon har vi en lektion som börjar halv 12, och slutar strax efter 13, haha! Skulle haft prov, men har inte gått igenom allt i kursen än, och så är det sista lektionen imorgon, så vi slipper det! :D Blev typ överlycklig när han sa de, haha! Sen efter programmeringen så ska Camilla och jag gå och köpa nya solo-tidningen, man får en bikini med där, sen så ska vi gå och hämta mina nya bågar till glasögonen, dom gick sönder igår, och det har redan kommit nya! :)



// Jessica

Kommentarer
Postat av: Elin

Svar: Tack! (oj råkade kommentera innan tror jag men han aldrig skriva haha :D)



Jag har en speciell 3d nail art pen som är lite gelekonsistens inget nagellack alltså och med den gör jag fem små prickar i en cirkel och sedan drar jag dem till mitten, så blir det en blomma :)



Du kan läsa mer om 3d pennan här: http://nailsbyelin.blogg.se/2011/january/3d-nail-art-pen.html#comment

2011-05-26 @ 21:25:01
URL: http://nailsbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0