28 Maj

Hej! Idag var Camilla, mamma, pappa och jag på Bollnäsmarknaden. Eller ja, pappa åkte på byggmax istället, haha. Letade en plånbok, men hittade ingen. Hittade bara den här filmen:


Knäppt med webbkameran, hehe, Camilla hade kameran i sitt rum. Men i alla fall, köpte Dear John för 39kronor! Fanns en massa filmer där för 39 kronor styck och sen 6 för 200. Jättebilligt! Men hittade bara den här. Sen var det 4-5 stånd med bara godis och chips, men köpte faktiskt inget.

När vi kom hem så sprang Camilla och jag ut med reklamen. Stressade hur mycket som helst i slutet när det höll på att börja regna och såg ut som att det skulle börja åska också. Men det gjorde det inte, och vi hann i alla fall hem innan det började spöregna.

Men nu ska jag läsa lite bloggar och sen kanske det blir mer bloggning efter det.


// Jessica

Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Sv: har faktiskt funderat på IB också! Men all undervisning är väl på engelska? Jag har MVG i alla språkämnen men det skulle nog bli lite för svårt för mig, haha :p vill också flytta till London/utomlands efter gymnasiet och bara komma bort från Sverige! :)

2011-05-28 @ 19:14:20
URL: http://mmiaas.blogg.se/
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Sv: från tävlingen om ringen? Yes, det får ni gärna göra! :)

2011-05-28 @ 19:20:48
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0