6 Maj

Hej! Äntligen fredag säger jag bara, haha! Den här veckan har känts otroligt lång, antagligen pga att det var lov förra veckan ;)

Hade foto imorse, och redigerade klart mina bilder! :) Nu hoppas jag det blir soligt i helgen så jag kan fota mer. Några bilder kanske kommer upp här efter utställningen :).

Hade sen religion, så ska försöka skriva klart kompleteringen i helgen. Efter det hade vi programering. Första gången på länge jag faktiskt hängde med i vad vi skulle göra, haha. Har prov snart i det också. Våra hjälpmedel var alla döda ting, haha! Alltså får man använda internet, böcker osv, men ingen person ;).




Det här jobbade vi med på programeringen idag. Vet inte om det syns så väl, men krångligt är det iallafall ;)


// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0