I'm Notorious!

var med mamma och handlade lite idag efter skolan. Vi vara bara in på en inredningsaffär, mataffär och apoteket ;)

Men köpte 3 grejer iallafall!
Men mamma köpte gröna stora ljus som jag kan ta kort på lite senare och visa :) dom kostade runt 69kr tror jag :)


ett ljus som heter "Fruit Salad". Den luktar frukt och känns väldigt somrig, den är supergo ;D

andra ljuset jag köpte heter "Midnight Jasmine". Det är en jättefräsch doft som luktar nytvättade lakan typ :D

Favoriten av dom två ljusen är nog Fruit Salad. Dom där ljusen kostar 29kr/st och det finns många olika storlekar och dofter. Det finns tillochmed jättestora burkar som kostar 239kr/st till små ljus som man lägger i en sån där "kupa" och har ett vanligt värmeljus under så den ovanpå smälter, som kostar 20kr. Finns säkert vanliga såna där värmeljus med :) Ljusen köpte jag på inredningsaffärn.



den sista saken köpte jag på apoteket för 45 kr. Det är en nagelbandskräm och för bästa resultat ska man använda den morgon och kväll.

Såhär står det på baksidan:
Cuticle Cream återfuktar intensivt och motverkar spruckna och torra nagellband. Massera in krämen kring nagelbanden.







Ska bli kul att få testa den :)






//sanna

Kommentarer
Postat av: lovisa

hej är allt bra idag?:)

Just nu har jag en tävling där du har chans att vinna ett par valfria lösögonfransar!

Om du är nyfiken kan du klicka här för att läsa mer:

http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfria-losogonfransar.html#comment

2011-05-24 @ 18:19:36
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Åh, dina naglar, är det marble art? :D jättefina!



sv: vilka roliga ideer, ska absolut göra något sånt! Har redan lagt ut bilder på min en del av min garderob, men det var ganska längesen så kanske är dags igen, hehe ;)



och tack så jättemycket sanna, massa kärlek till diiiiiig! & yes, jag går i nian! Imorgon sätts betygen, ääääntligen. Går du också i 9an? :)

2011-05-25 @ 18:45:30
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0