Inspiration

nu har jag gjort klart det mesta skolarbete som måste vara klart tills på onsdag. på onsdag sätts våra betyg och jag fattar inte hur våran jäkla matte/fysik lärare kan sätta en ekvationer prov imorgon -.- hon är helt störd och ingen gillar henne haha. Ska bli så skönt att slippa henne sen!!! bara några veckor kvar och sen adjö för gott!


Men iallafall. Vårat kök är typ helt klart nu, det är kanske lite små saker men vi har satt upp vårat nya matbord och allt :) Köket gör så att jag har fått inspiration till lite marble art som jag ska göra lite senare idag :)






jag tycker det har blivit jättefint iallafall :) nu har vi mest vitt och limegrönt och mamma funderar på vad hon ska ha i höst, hon funderar mest på mörklila haha. Hon ska tydligen byta färg varje årstid ;)


Egentligen så är köket ljusare än det där haha. Kameran mörkade ner hela köket och jga vet inte varför!








//sanna

Kommentarer
Postat av: En blogg om Kevin

Åh shit va snyggt!

2011-05-30 @ 18:41:42
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0