Mors Dag

idag kom mina två brorsor hit, en av mina brorsors flickvänner och min syster och Adrian :)
Vi åt tårta och fika vid 2-tiden och sen vid typ halv 6 beställde vi familje pizza fast då hade alla åkt hem förutom min syster och Adrian :)




Adrian gosar med täcket





det är ingen som sover på madrassen nu, min syrra sov där en natt för nån vecka sen för hon jobba sent och skulle upp och jobba tidigt sen igen och hon jobbar på SP som ligger här i Edsbyn och hon bor en halvtimme bort :P







Såhär sminkade jag mig idag:





ingen jättespeciellt men :)









//sanna

Kommentarer
Postat av: simone

snyggt där :D

2011-05-30 @ 13:22:34
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0