Ögonmakeup-remover

Tänkte tipsa om en ögonmakeup-remover jag använder varje kväll nu!



Den är från Yves Rocher och jag har använt den till och från i ungefär ett år nu skulle jag tro. På flaskan står det: "Express rengöring för känsliga ögon med blåklint. Denna icke-feta rengöring avlägsnar milt alla spår av makeup. Testad under kontroll av ögonläkare."
Riktigt bra rengöring! Förr använde jag en annan från Yves Rocher, men den torkade ut mina ögonlock, så den här är mycket bättre. Direkt efter man använt den så blir området kring ögonen mycket mjukare och lenare. Har dock aldrig testat den på vattenfast mascara så vet inte hur det funkar. Ett tips från mig i alla fall!


//Camilla

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hejsan söt! :D allt bra?

2011-05-07 @ 16:52:10
URL: http://cjssong.spotlife.se
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om valfritt märkesplagg :D

2011-05-07 @ 17:09:34
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0