O.P.I- Blue My Mind

Nu på naglarna har jag O.P.I Blue My Mind! Ett jättefint blå/lila lack! (blurple)



Tyvärr så har det chippat litegrann eftersom jag har haft det i några dagar!



Idag började vi 9.15 och slutade 14.40
Hade också engelska muntliga prov idag och det gick sådär, man fick vara två och två och sen skulle man prata om olika ämnen man fick och lärarn satt ohc lyssnade så det va bara 2 grupper som hann idag :P

Men sen va det en till som ville göra med mig på måndag så engelska läraren frågade mig om det va okej om jag fick göra 2 gånger haha.





Senare ska jag och Jessica och Camilla ut och gå :)




//sanna

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - livet med LCHF kost..

Snygg färg :D



Svar: skoj att du är med och tävlar :D

2011-05-03 @ 18:35:49
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0